Tuesday, March 3, 2009

Russian Peach Hand Moisturiser 俄罗斯护手霜 甜美果味~保湿嫩肤 @ RM10


Russian Peach Hand Moisturiser @ RM10
A rich moisturizer with enriched vitamin formula that helps to moisturize & soften your hands. Fruity scent & easily absorb.
Product: Easy to absorb, fruity scented hand cream to moisturize hand and improve skin condition
Size: 75ml
From: Russia
Usage: Apply on hands & massage gently for 2 minutes
俄罗斯果味护手霜 @ RM10

规格:75ML
产地:俄罗斯
特点:极易吸收,淡淡的水果清香、清爽的质感,有效改善手部循环和衰老现象,防止干燥粗糙。
使用方法:取适量本品涂于手部,双手交替轻轻按摩2-3分钟可达到极佳的护手效果,快速吸收。长期
使用,将会使您拥有一双柔嫩如玉的纤手。

俄罗斯水蜜桃味护手霜能有效使皮肤晶莹,细嫩,防止干燥衰老.
含有丰富维他命成份及滋润成份,改善手部粗糙及老化现象。特别添加了超级弹力成分,让您的双手富有光采和弹性。
清爽的质地,令肌肤更容易吸收。添加多一点滋润、柔软的新尿素成份,加强肌肤表层血液循环,防止皮肤干裂粗糙,给你的双手最好的呵护。
长期使用不仅可维持表皮细胞膜的健康,使肌肤润泽有弹性,而且能增强皮肤保湿,令你得双手清新怡然。

No comments: