Tuesday, March 17, 2009

SEM Eyelash & Eyebrow Growth Capsule 美睫精华SEM睫毛和眉毛增长胶囊 @ RM40/ set




Spanish Eyelash & Eyebrow Growth Capsule @ RM40/ set
-Eyelash enhancer. Eye serum. Face serum.
Major ingredients:
Extracts from 100% fresh grapes & almonds, spanish olive oils & natural vitamin E (stimulates growth of eyelashes).
Eyelashes will grow longer by 1mm weekly, regardless the original length.
After a month of usage, the eyelashes volume will be doubled.
Benefits:
Pure ingredients, very hygenic as each capsule is invidually sealed.
No preservatives, not painful even contact with eyes.
Very tiny molecule.
*Can be used as eyes & face serum as well :)
Size: 10 capsules (0.3ml each), 1 brush, 1 stick
Use:
Use the stick to make a tiny hole on the capsule, brush a small amount of the serum & apply on lashes ( 1 capsule can use for 3 days)
西班牙美睫精华SEM睫毛增长胶囊 @ RM40/ set
火爆登陆...(超高品质 假一罚万) 三效合一【睫毛增长、眼部精华、面部精华】

主要成份:从100%新鲜的葡萄中提取精华液和杏仁萃取液,从纯天然西班牙橄榄中提取橄榄油和天然的V生素E(能迅速的促进睫毛增长)使用后能每周增长睫毛1毫米,无论你睫毛原来的长短如何,都能有效增长。使用一个月后,睫毛浓密度是使用前的一倍以上。可爱的花瓣造型,手感一级棒!
功效三效合一【睫毛增长、眼部精华、面部精华】

●优点:成份优质纯净,绝无刺激,每粒精华单独密封包装,绝无污染,每颗可以用2-3天(同时保养眼部皮肤所以会用的快些),保证每次使用都是新鲜的橄榄油和纯天然的V生素E保养增长您的睫毛。完全不含添加剂和防腐剂,即使滴落眼内,也没有任何感觉。同时由于精华的分子很细,绝对不会引致脂肪粒。
●其它功能:
○眼霜:除了能增长和浓密睫毛外,SEM是非常棒的眼霜,能消除熬夜造成的黑眼圈。它比很多几百块的眼霜更有效。同时由于SEM的分子很细,绝对不会引致脂肪粒。

○面部精华液:用SEM当面部精华用,是很棒的保湿精华,能瞬间解除面部肌肤干燥。同时有活化肤色的作用。
●规格:每盒10粒装 每粒0.3ml。

◆效果介绍:
○ SEM已经在西班牙引起销售热朝,上千万的人感觉睫毛都有明显增长,她们的睫毛都长长了,你还在等什么?
○ 连续使用两周,睫毛最前梢分叉细黄变明显,睫毛开始增长;(10颗为一盒装)
○ 连续使用一月,自己能感受到明显的长度变化;周围朋友都能感受到你的睫毛变长了(20颗2盒装)
○ 连续使用两月,谁都能看出你的睫毛很长;睫毛生长速度开始有了区别,长短交错,睫毛显得浓密,下睫毛的长度长得和以前的上睫毛一样长了。你的睫毛浓密纤长程度是使用SEM美睫精华睫毛增长胶囊前的至少一倍以上,持续使用,你的睫毛就和假睫毛一样浓密纤长。

1 comment:

Kak hana said...

Do u stil hav tis stock?